.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش ساروی های مرکز به یاد مرحوم کردان
چهارمین همایش ساروی های مقیم تهران به مناسبت سالگرد مرحوم حاج علی کردان، تحت عنوان " یاد یار مهربان " در حالی برگزار شد که ...
همایش ساروی های مرکز به یاد مرحوم کردان

چهارمین نشست ساروی های مقیم پایتخت شب گذشته درسالن کوثر، مجتمع اداری و مالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، اين همایش به مناسبت اولین سالگرد مرحوم حاج علی کردان،  تحت عنوان " یاد یار مهربان"  برپا شد.

در این همایش که با حضور منوچهر متکی، وزیر امور خارجه، علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رئیس جمهوری، استاندار مازندران، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مازندرانیهای مقیم تهران برگزار شد، وزیر امور خارجه به سجایای مدیریتی و اخلاقی مرحوم کردان پرداخت.

منوچهر متكي افزود :‌ مرحوم كردان چه در كسوت فرمانداري و چه در كسوت وزارت كشور، هميشه استوار، با استقامت و با صلابت بود .

وي گفت:‌ وقتي با او صحبت مي كردي، از نوعي تيزبيني در تحليل مسايل، خوب ديدن و خوب تشخيص دادن و نگاه كلان در حوزه اجرايي و ابعاد انساني برخوردار بود و هميشه خود را بدهكار نظام و مردم مي دانست.

متكي اظهار داشت:‌ مرحوم كردان در چشمه سار ولايت و سايه سار ولايت ذوب شده بود و در تمام نشيب و فرازهاي سياسي هميشه استوار و ثابت قدم بود.

وزير خارجه در پايان گفت:‌ به روح بلند او دورد مي فرستيم و از خداوند متعال خواهانيم كه در مسير مشتركمان در مسير پيشرفت و مسير عدالت، ما را ثابت قدم بدارد تا بتوانيم خدمت گذار اين ملت بزرگ باشيم.


استاندار مازندران نيز در اين مراسم، كردان را نمونه اي از انسان با مروت دانست كه عنصر مروت در لحظه لحظه 28 سال خدمت او ديده مي شد.

سیدعلي اكبر طاهايي افزود: خود مرحوم كردان باور داشت كه بايد انسان هاي باقدر و منزلت را قدر دانست و از آنان تقدير شايسته به عمل آورد.

وي اظهار داشت:‌ در زمان رياست جمهوري احمدي نژاد به استعدادها بها داده شد و يكي از اين استعدادها مرحوم علي كردان بود كه به سبب توانمندي هايش او را به عنوان وزير كشور به مجلس شوراي اسلامي معرفي كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آذر 1389
یادش گرامی باد و روحش شاد
شهرام 2 آذر 1389
روحش شاد
محمد 2 آذر 1389
مرحوم کردان تکيه گاهي عظيم وپشتوانه اي بزرگ براي مازندراني ها بود اما متاسفانه کوهيارها برادرشان مازيار را برباد دادند و او که قلبش براي مازندران مي تپيد براي مازندران هم از تپش بازيستاد.
روحش شاد
نا شناس 3 آذر 1389
گذشت زمان بهترين وسيله براي احقاق حق مظلومان هست روح كردان حقش را از ناكسان و خوارج زمانه خواهد گرفت و همگان پستي وذلت انان را خواهند ديد
علی 4 آبان 1390
خداوند به حق فاطمه زهرا دشمنان کردان را نیست و نابود کند و خداوند دشمنان مرحوم کردان را هم در این دنیا عذاب بدهد و هم در آخرت....
روح افتخار مازندران (علی کردان) شاد...
یک صلوات بفرستید برای شادی روح علی کردان....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.